måndag

dagen startade bra. sov lite extra länge innan jag steg upp och såg att solen sken, så det blev shorts. när jag åkte in till stan, och kom till schell, så var det massa brandbilar och en ambulans. såg en moppe som låg på kanten av vägen och lite längre fram låg en människa med massa ambulansfolk runt omkring sig.

när jag kommer upp på torget möts jag av gustaf och rasmus som kommer springades och då fick reda på att det var min klasskompis Gerrit som krockat. så idag har vi typ inte haft några vanliga lektioner, för lärarna ville samla hela klassen och prata om de som hänt. men det är ok med Gerrit tror jag. Hoppas han är på benen snart igen :)


Jag gillar vädret, har suttit i solen i massa timmar idag så jag är lite bränd haha. Och så har jag firat min morbror som fyllt år. Nu ligger jag i min säng och har huvudvärk och är hungrig. Jag tänker göra som cecilia och käka natur diet nu i typ tio dagar. men det är så äckligt så jag vet inte vart jag ska ta vägen, och inte alls mättande, men äsch jag måste klara det här nu. :) fast i skolan ska jag faktiskt käka sallad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0