söndag och måndag

igår var de träning, jääätteroligt. mamma och mormor hämtade mig och då skulle dom åka på bio, Farsan, dom frågade om jag ville och det ville jag såklart. så jag fick åka hem och ducha och slänga i mig en macka på tio minuter. när vi kom hem igen efter bion satt gustaf och jon och spelade NHL och såklart ville jag vara med, har aldrig spelat men första matchen spelade jag och jon 1-1, ganska bra gjort av mig, spelade de hela kvällen :)

idag slutade jag skolan klockan tio över tolv. käkade då med carro♥ och sedan åkte jag hem, ville hem och spela tvspel igen men då hade ju dom jävlarna förstört spelet genom att råka riva ner playstationet på golvet. så det fick bli fifa ist:D inte lika roligt. nu ska ja sova tidigt och ladda inför två st nationella prov imorn. Godnatt!

KRYA PÅ DIG TOVE <3

Kommentarer
Postat av: sjuklingen

ska försöka :) tack iaf <3

2010-03-16 @ 10:08:44
URL: http://toves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0