MIKA - bilder och filmer

okej, torsdagskvällen var grym! även om konserten blev försenad en och en halv timma.. jag kan säga att det var verkligen värt all väntan. Dom två timmarna som MIKA stod på scenen vad lätt en av dom bästa stunderna i mitt liv. Helt galet!
 
Jag har filmat lite, och tagit bilder. Men jag filmade inte hela låtarna eftersom att det inte fanns utrymme för det på kameran, och sen kanske dom är lite skakiga. svårt att sjunga, filma och rocka samtidigt ;)

             

    



introt... eller vad man säger ;)


I haate days like this, when it raaain and rain and rain and rain


Big girl


Förbandet, asbra va dom :D


Stuck in the middle


Blame it on the giiiiiirls, blame it on the boooyys


våran sida vann ;)


Billy Brown:)


Blue eyes, älskar låten:)


Dr. John! Haha snygg outfit elle?


GOOD GONE GIRL :D


This is the way that we love, like it's forever, than live the rest of our life but not together.
Happy ending :)


haha, den här videon blir man glad av!


Relax, take it easy


Bästa låten!!


Grace Kelly


LOVE TOOOOODAAY


världens vackraste låt.. any other world


Lollipop fick avsluta konserten:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0