Fredagen

lovisa och jag tog bussen in till örebro och kollade på cecilia när hon gick modell på folketshus :) superduktig var hon och alla andra modeller! när den var klar gick vi till stan för cicci skulle gå en gång till. så vi hann kolla i lite affärer och käka på la baguette. egentigen skulle vi åka hem med robin och ceciila men anders hämtade oss ist, vi åkte till pålsboda för där var hans kusin och tatuerade sig, vi satte oss i sängen och väntade, där somnade jag haha. men efter typ två timmar var han klar iallafall så då åkte jag och lovisa hem till henne och sov. vi vaknade tidigt, gick upp värmde baguetter i ugnen,dom blev bara liiite brända! sen var jag där nästan hela dagen:)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0