Talangen

Mamma, Gustaf, Lovisa och jag åkte in till örebro klockan halv 4, släppte av gustaf i brunnsparken för repetition och sedan åkte vi in till stan och gick i lite affärer. bara jag och lovisa dårå. och så fikade vi såklart på Bara Vara. Fyfan vad jag älskar min Lovisa!♥

Klockan sju åkte vi tillbaka till brunnsparken och kollade på talangen. Min bror var skitduktig och kom tvåa, han har chans till en finalplats. Och så vann jag två saker, en ska cecilia få och den andra ska jag ha, kan tyvärr inte skriva det än ifall hon går in och läser min blogg, det ska bli en överraskning när hon kommer hem från peace and love :) haha jag fick gå fram och svara på några frågor inför allt folk på talangen, tävlade mot en annan tjej och den som svarade rätt på mest frågor fick priserna. Jag vann såklart haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0