29 juni

Klockan ringde vid nio imorse, då va de bara att åka till doktorn på en gång. Jag hade haft ont i halsen i en månad nu och haft lite feber tillochfrån och ja, varit sjuk helt enkelt. Men doktorn sa att det var ett virus eller körtelfeber som kommer att försvinna av sig självt.

Resten av dagen har jag varit med Ida, vi har varit duktiga och gått en promenad på en timma och simmat i en halvtimma. Det avslutade vi med lite käk på kinan och allsång på skansen. Nu är jag hemma och kollar på fotbollen, här kommer bilderna från i söndags...


haha lovisa hade vattenkrig med anton, eller ja hon sprutade ner honom iallafall haha


och även lilla Tilda fick bli lite blöt haha..



Haha vill tyvärr inte lägga in bilderna jag och lovisa tog på oss, för snygga ju, men jag kan bjuda på den här..


 haha Älskar dig Lovisa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0