torsdag

Känner mig jättekonstig idag, är varken trött eller pigg, hungrig eller mätt, glad eller arg (eller jo haha lite arg kanske). Jag vill inte åka någonstans och inte ligga hemma. Vet inte riktigt hur jag känner mig faktiskt.

Men iallafall har jag legat hemma hela dagen och läst, hahah nörd jag vet. Brukar aldrig läsa men nu har jag ju fastnat för twiligt böckerna.. är inne på fjärde och sista nu. Fast jag tror det ska släppas en femte (om de inte redan gjort de?) Iallafall är den skitbra. Haha gögen kom hem till mig imorse haha blev lite förvånad, snackade lite och så fick han lite bilder och så... inge viktigt :) 

Mormor och morfar kom också förbi, på en liten fika, fast jag åt jordgubbar, mjölk och grädde istället. För gott! Och så såg jag att det börjat komma smultron i våra plantor...




morfar är rååå hihhihi puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0