Eclipse

åkte in till marieberg idag med mamma och lovisa, först gick vi i lite affärer och handlade. rea överallt, gilla. haha när vi kom in till stan skulle vi gå lite där också, men då kom de fram en tjej från comviq och frågade om vi ville va med på en SMS-tävling, vi ba aaahh.. man skulle skriva ett sms så fort som möjligt, de tog bara 5 minuter för mig att skriva typ fyra rader haha! men de va skitkrongligt och aa, fick tröstpris iallafall :)

Sen till bion, som var ASBRA! Det här är den första av twiligt filmerna som nästan är lika bra som boken. Och ett stort plus till snyggingen som spelade Riley, synd ba att Jacob dödar honom haha. Sen ba älskar jag Emmet och Jasper. Och hur spännande är inte kärleksdramat mellan Bella, Jacob och Edward? Nej men seriöst, världens bästa film och världens finaste kärleks saga. Känns lite tomt nu när jag läst ut fjärde boken, fast som tur är köpte mamma den femte till mig idag (som tyvärr är väldigt, väldigt mycket tunnare än dom andra). 

här kommer ett superkort litet klipp på Riley. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0