FREDAG - IDAG

kom hem i fredags, somnade klockan sex och vaknade vid ett. då hade vårat vatten frusit haha, så jag åkte in till mormor och duchade, efter det gick jag bort till mina tjejer som var hemma hos cecilia och lovisa. knackade på och möttes av tre tjejer som hoppade på mig, det var så skönt att träffa dom igen :D så satte vi oss och fikade som vanligt och pratade om lite som hänt. :D jag var med dom tills klockan 6pm, då kom carro med bussen, jag mötte henne och sen åkte vi hem till mig och hade myskväll. massa snack och så hann vi kolla på E.T, kom och tänka på den när jag var på universal studios. ;)

på lördagen åkte carro hem på morgonen. mormor& morfar kom hit och fikade, sedan åkte jag med dom in till cecilia. vi fixade oss lite, sen kom tove och jonas. då gick vi bort till markus som fyllde år och var där hela kvällen, det var faktist riktigt kul. :) vid ett kom gustaf och jon och hämtade mig. så kollade vi lite youtube klipp, på Remi Galliard eller vad han hette, så jäävla rolig. ahha jag somnade vid tre. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0