sjukt rolig torsdagkväll och onsdag

guuud vilken kul kväll och morgon jag har haft.. lyssna här :) igår efter skolan följde jag och matilda med elin hem direkt efter skolan, vi gick och köpte coola, julmust, två chipspåsar och chilinötter som vi skulle käka i bastun senare när tea kom, men ne de tog slut på en gång när vi kom hem och satte på en film. haha! som tur är kommer hennes mamma hem "tjejer, jag har köpt chips till er" hahah söt!

när tea kom blev det mys i bastun, tills en stor spindel kom och kröp, hahah så vågade vi tillslut mosa den under en bok, och när jag lyfter upp boken är det bara en liten klick kvar av spindeln, haha elin ba "oj.. den ser lite sleeeten ut" hahahah. efter bastandet drog tea hem och jag somnade, två timmar senare när matilda och elin skulle tränga sig ner i sängen fick elin ingen plats så hon fick sova på soffan på en platt och hård kudde hahah

sen imorse väckte elin oss 20 över 9, så skulle vi käka frukost med hennes syrra på sveas men matilda ville sova vidare. så när vi kom tillbaka var klockan nio och då stallde vi oss i sängen och hooppa på matilda tills hon vakna :) sen kom chrizze och då blev det en morgonbastning igen :) dödade ytterligare en sleeeten liten spindel. sen skulle vi happy r-tards plugga men det blev bara flumm av alltihopa. och sen lagade vi mat och chrizze tog typ alla korvar, tabberaaas alltsoo :)

sen gick vi till stan med tea och linus och då pep det om mig IGEN när jag gick in på maxi, personalen hittade vad det var som pep och det var en gammal foundation som jag handlat där en gång i tiden som dom glömt att avlarma... DÅÅÅLIGT! när jag kom hem ringde diana och ville sova hos mig så nu gör hon det :) mys






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0