fredag i kumla

igår vare ju fredag, jag och matilda följde med elin hem till kumla efter skolan! sen kom chrizze och då mötte vi upp tea och linus också! vi gick till maxi köpte chips tyyyypiskt oss!! sen blev det idolmys hemma hos elin. diana och fanny kom även men då var jag tvungen att dra till bussen. det var svårt att säga hejdå till elin eftersom hon åker till thailand nu och kommer hem den 7 januari.. :( will miss! jag stannade i hallsberg lite spontant och sov över.

tog tidigaste busssen hem imorse, ikväll blir det middag och grejjer hemma hos fam. Bergsten i kumla!


braaauudsen♥


elin sweeetie, jag och matilda fick sminka henne fast de syns knappt på bilden... såå söt :)


chrizzes glugg :')
 





linus:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0