sommarlovets sista fredag

hemma nu. om ni bryr er så förlorade vi haha, jag har aldrig varit så opeppad. nästan ingen sömn inatt, nästan ingen mat idag, knappt tid för uppvärmining och ah, ingenting känns bra just nu

här kommer lite bilder från igår... kvällen startade hos ronja med lite folk, sen gick vi till mackan där de va mer foolk fast sen drog alla ner till hotellet en stund. lovisa och jag bestämde oss för att ta 23.40 bussen tilll hallsberg, så de gjorde vi och sen drog vi vidare till kumla med johan och fabbe.. där cyklade vi till någon fest som låg lång åt helvete utanför åbytorp, vi hann va där 10 min innan vi var tvugna att cykla tillbaka till 02.15 bussen, haha jag och fick skjusa lovisa tillbaka., ja har aldrig cyklat så lång så snabbt, inte svettig nejnej :) och hon tyckte att det va jobbigaste för henne för att hon skrattade så mycket och satt oskönt på sadeln haha gummssann

 


vi fick skjus med någon man ifrån mackan ner till hotellet :)yey




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0