lite snabbt vad som har hänt i veckan

onsdag - jag och bror uppträdde i hamnen
torsdag - jag följde med lovisa och hennes parents till karlstad, käkade resturang, kikade runt lite och kollade snabbaste vägen från lovisas lägenhet till skolan :) stannade även i karlskoga på vägen hem och fikade sen sov jag hos henne, blev kvällsmat på seven eleveen hahaaa
fredag - lovisa och jag tog bussen till hallsberg och var med tony mataj och cd. käkade pizza och kollade på två filmer!
lördag - lovisa och jag skulle till olle men när vi satt på bussen så skrev han att festen var inställd, så vi hoppade av i hallsberg och var med fadi och jon. sen klockan halv åtta tog vi bussen vidare till kumla och träffade johan fabbe och max. vi cyklade till åbytorp hem till ninni och va där hela kvällen med några mer. sedan gick vi in till kumla på natten å tog bussen hem.

jag har svinont i halsen, när jag sov hos fisan i torsdags hade vi på fläkten, och på natten vaknade jag och ba, lovisa stäng av fläkten, jag fryser & blir sjuk... hon ba SKOJAR DU? jag svettar som en gris! ssssså nu är jag sjuk :) har redan tagit två iprem idag och tänker vila nu för att orka med kvällens planer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0