hhhheej

jag veeet att de har varit dålig uppdatering nu och de har sina anledningar. iallafall tänkte ja skriva lite nu... men först vill jag bara säga att jag vet att min blogg är ful haha, jag ska försöka fixa till den lite någon dag när jag är jätte uttråkad.

idag äre måndag, ny vecka. ganska soft dag som började med matte som jag inte fattar någonting av.. sen var klassen på ungdomsmotaggningen och fick info, efter det hade vi jääättelång rast så jag, matilda, emma & emma gick och fika, jättemysigt.
efter skolan hämtade mamma och mormor upp mej, vi åkte till marieberg och handlade. fick med mig en tröja, ett par jeans och ett par skor... varning för många bilder på skorna.




mamma är rädd att jag börjar bli lite emo haha, nästan bara svarta kläder, och nu dom här skorna..






dom här jeansen vaaar det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0