Måndag

åkte in till tove igår runt tre, när jag kom höll hon på att sopa upp tårtan som hon hade slängt på trappan hahaha tror hon var lite arg, den hade blivit bränd haha. iallafall gjorde hon en ny, sen gick vi bort till cecilia och lovisa. fikade, snackade, öppnade presenter och myste hela kvällen, johanna var med oss också. vid åtta-halv nio gick vi bort till Bellas och käkade kvällsmat, pizza!

sen gick vi hem och sov, jag fick sova mellan cecilia och tove i skarven som vanligt! så jag har legat vaken varannan timma inatt. vi slutade tidigt idag och då gick jag till mormor och morfar en stund, sen åkte jag hem och letade fakta om Toni Morrison i två timmar! fick ihop typ 6 rader. somnade sen i sängen

kom nyss in från en lång härlig promenad, har duchat och ska snart sova.


tårtan tove bakade. AS GOD!






slut ..


tove, cecilia och johanna. påväg till Bellas

sånna här söta saker fick vi av cecilia och lovisa :)




IMORSE- vad tror ni att cecilia tömmer ut från påsen? haha usch, tänker inte visa det för er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0