Petra Mede show

Haha såg den här konstiga intervjun med Mika i Petra Medes show. han ser ju livrädd ut, inte konstigt med tanke på hur Petra beter sig... stackars mika haha :) kolla hans ansiktsuttryck vid 01.30 hihi





fan vad jag har beslutsångest när det gäller det här med skolor. jag har sökt och är prelimenärt intagen på allé skolan, musikestet. men nu har jag funderat på skolorna inne i örebro istället, risbergska eller karolinska. om jag ska göra omval måste jag göra det innan fredag, och jag vet ju inte ens vad jag vill. som jag känner idag känns det som jag vill gå inne på risbergska, men jag kommer ångra mig tills imorn, ..så där hoppar det från dag till dag. fanfanfanfan  vad svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0