Härligt

sitter på trappan och njuter av den underbara solen, älskar våren. stämningen i skolan blir mycket bättre, nu när man vet att det snart är sommarlov och allt. så det var faktist inte sådär jättejobbigt att komma tillbaka efter lovet. iallafall, jag har redan slutat. väntar på att lovisa och cecilia också ska sluta sen ska jag väl inte till dom och busa lite, tror johanna och tove ska vara med också :) och sen måååste jag bara skriva en annan sak, The boy who knew too mutch är världens bästa album!!



hade madonna tröjan idag, skinnjacka, halsduk och brillor. fast inte dom där för nu är det ju så att rasmus tog mina i skolan och glömde lämna tillbaka dom:( grabbarna snor alltid våra brillor.ha en bra dag everyone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0