TORSDAG

det är redan torsdag, veckorna går så jäkla fort.

efter skolan åkte jag, tove, cecilia och lovisa till dekaltrycket och beställde lite mössor med eget tryck, väldigt billiga och väldigt coola :D och dom kommer vara klara inom en vecka. sen hade jag kvartsamtal, vi snackade mest om gymnasieskolor och sånt. sen åkte jag tillbaka till flicksen igen som var hemma hos cecilia och lovisa. :D vi åkte till solariumet och solade. Lovisa och jag drog lite tidigare för att tränafotboll.

Bilden är snodd ifrån cecilia. Ungefär såhär kommer våra mössor att se ut! fast jag
beställde en vit med marinblå text, och en marinblå med vit text. men snygga va?
fast på min mössa ska det ju självklart stå josefin,     haha fast det fattade ni nog ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0