SÖNDAG

vaknade mitt i världens bästa dröm, försökte somna om för att komma in i drömmen igen men det gick inte. så jag gick ner till cecilia, men hon var inte så värst pigg så hon somnade om. ensam vaken var jag, så jag satte mig i soffan med datorn i knät och kollade igenom massa bilder på toves dator. sen vaknade dom båda, då satte vi på musiken på högsta volym och startade en storstädning - damsög, fixade disken, plockade bort allt smink på badrummet och ja.. städade helt enkelt. när vi var klara åkte jag hem till mitt riktiga hem..

det kommer kännas tomt att bo utan mina älsklingar nu, har lixom vant mig att somna bredvid dom varje kväll. men vi kommer ju ses nästan varje dag ändå så det är ganska lungt, är glad att jag har er tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0