NATTORIENTERING

idag tog tove & jag bussen till örebro, var framme där runt tolv. när vi kom fram mötte vi upp cecilia, albo, linn och ronja. vi gick in på convetum en snabbis och sedan upp mot stan, åkte hem igen vid två tror jag.

när jag kom hem vid fyra skulle jag plugga men jag kunde som vanligt inte koncentrara mig, det slutade med att jag låg och bläddra i nya frida tidningen, typiskt mig. hur gör man plugget roligt? nu väntar jag på att klockan ska bli åtta för då ska jag in till stan, kommer bli tråkigt för min bästa vän vill inte ens orientera med mig, och jag missar idol och så kan jag inte plugga..      så nu är jag lite depp. hejdå



Yours are still the sweetest eyes I've ever seen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0