MÅNDAG

skolan först. första lektionen var teknik, vi slipade lite på våra propellrar så dom kan typ flyga nu haha. sen hade vi tvåtimmars rast så vi åkte hem till bershult och kollade på hans söta hundvalpar. efter skolan tog jag bussen till åsbro och mötte upp tony& albo, vi gick hem till tony och färgade blonda slingor i hans hår.

när jag kom hem la jag mig framför tvn och kollade på idol igen med jessica,
hon är typ den ända som håller med mig om att Niklas Hocker är snygg. :D

   
   
(förlåt tony för dom bilderna som kommer nu, hoppas du inte dödar mig) hihi.
    


Kommentarer
Postat av: saandra jaooo

tjusve ¨tonyyyyyyyyyyyy

2009-09-14 @ 21:04:11
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0