LÖRDAG

vaknade tidigt av att det var varmt i rummet, så jag kröp ur sängen och gick ut på verandan och tog lite luft och sedan somnade jag om på soffan i vardagsrummet. cecilia och tove kom och väckte mig vid elva typ för då hade dom vaknat. vi käkade frukost och så, sen drog vi iväg till lillån och spelade match, 1-1.

direkt när jag kom hem kvart i sex var vi tvugna att dra ner till 7eleven och möta upp några i klassen, så jag hade ingen tid att fixa mig så jag fick köra skabbstilen. vi åkte ut till Gerit som hade bjudit klassen på grillpartay, ovanligt, men roligt :D vid nio åkte jag tove och tw hem. det var askallt och det var ju inte direkt liten bit heller, Gerit bor ju i hammar någonstans, så det var tur att vi hade med oss varma kläder.

släppte av tw i askersund, haha hans buss går inte förens om en timma. stackarn! vet ni vad jag gjorde på hemvägen? :( körde på en mus, fyfan jag försökte att vejja men det gick inte, jag vände för att se om den dog och det gjorde den, stackarn. känner mig hemsk!!

ne nu ska jag kolla på fotbollen. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0