ett saknat gäng

vet att jag inte ska blogga nu när bloggen ser ut som den gör men vafan,

kollade igenom bilder ifrån åttan och hittade dom här, slutet av åttan (april,maj i år)
tony, rasmus, mathias albonita och jag. vi var alltid med varandra varenda helg, skrattade jämt och hade aaaaskul! det är verkligen en tid jag saknar, kompisar jag saknar.. nu träffar jag er aldrig längre. det känns så surt när man tänker på hur vi hade det. JAG SAKNAR ER VERKLIGEN ALLIHOPA





























HAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAH VÄRLDENS ROLIGASTE BILD




åhh kolla den här bilden, första gången jag var med er, sen fortsatte det bara, fan just nu finns det inget annat jag saknar mer än er :'(:'(


JJJAAAAAGGGG SAAAAAAKNNNNAAAR EEEEEEERRRR!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0