TRÖTT EFTER HELGEN

fredag:
jag, cecilia och tove åka till sommarstugan i åsbro och bosatte oss där inför helgen, hahh. vi kollade på en film och slocknade redan vid 22.00

lördag:
vi vaknade ganska tidigt, satte oss på hojjarna och drog iväg till andra sidan åsbro - till cecilias farmor och farfar. där duchade vi och fikade. sen cyklade vi tillbaka till sommarstugan, fast vi stannade och käkade pizza. jag åkte hem vid tre typ, för att träffa min bror som blev arton år. vid halv åtta åkte jag och lovisa till sommarstugan igen där det hade kommit lite folk. fest hela kvällen, superkul var det. runt 03.00 - 04.00 somnade vi, några av grabbarna sov kvar i stugan.

söndag:
vi vaknade, käkade frukost. när grabbarna hade dragit drog vi igång storstädningen. det låg mosade chips på hela golvet, godisar satt fastklistrade på täcken, golvet och överallt, det var ketchup på diskbänken (från nattkorvarn haha), löv låg i hela huset som folk hade släpat med sin in. det tog oss någon/några timmar innan vi var klara. sen satte vi på tv filmer & halv sov lite. vid 3 kom karin, mats, tilda, malin & bjön å hämtade oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0