ONSDAG

onsdag idag. det hände inte så mycket i skolan förutom att jag gjorde mitt so prov (det var på tiden, vi hade det för två veckor sen). efter skolan följde jag och lovisa med tove till doktorn så hon kunde ta sin spruta - livmoderhals cancer! efter det gick vi hem till lovisa, där satt cecilia och käkade.

när hon var klar med det fixade vi hop lite fika, sen åkte jag, lovisa, cecilia, tove och karin (världens roligaste mamma) till åsbro och kikade in sommarstugan och lite sånt. vi hade tänkt att fika där men eftersom att ingen har varit i sommarstugan på ett tag var den svinkall. så vi åkte hem igen och tog fram massa fika, säkert 6 st olika sorts kakor och massa godis. så satt vi där runt bordet och mulade i oss, snackade & skrattade. haha sen fick karin för sej att hon skulle filma oss när vi sjöng så vi fick sjunga för henne hahah. hon tycker vi ska spela in en skiva, haha bara för att vi jämt sjungeeer så nedrans fint asså ;) haha :D JAG ÄLSKAR ER VÄRLDENS BÄSTA TJEJER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0