MÅNDAG

först och främst - jag skojade bara när jag sa att jag blivit blond haha, det är cecilias löshår ;) jag skulle aldrig vilja bli blond, trivs bättre i brunt.

då var det måndag igen,idag på matrasten åkte jag och bhult hem till honom och kollade på hundvalparna, dom har växt till sig lite nu så dom är lite busigare, men fortfarande lite söta! sen åkte vi tillbaka till skolan och gjorde prov, efter det slutade vi. jag följde med tove hem, vi satt bara och lata i soffan och kollade på någre ica-reklamer på youtube, haha lite roliga. sen hämtade pappa mig så nu e jag hemma!


tw, gustaf, tove och jag gick till ica imorse. Jag passade på att köpa mina favorit godisar. ♥


en utav B-hults söta hundvalpar :)


Kommentarer
Postat av: mikaela

åh, söt hund :)

2009-10-19 @ 20:56:43
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0