TORSDAG

imorse när jag kom till skolan var det svenska första lektionen, men vi hade ingen lärare så jag, gustaf, tw och tove satt och spelade kort istället haha jag var ganska duktig, he he. på matten började jag känna att min rygg gjorde ont, förstod på en gång att det var mensverk så jag rinde mamma och bad henne hämta mig, så efter lunchen kom hon, och så hämtade vi upp jessica som kom med bussen.

när vi kom hem sprang jag direkt till soffan och la mig, så ont hade jag, hann inte ens ta av mig jackan! jessica och jag såg att Bert visades på sf-kanalen så vi kollade på det. haha fyfan vad kul det var, vi skrattade hela tiden, och direkt efter det var det eva och adam (när dom är gamla) och det kollade vi på, också skitbra!

haha..
"det var en gång en tysk, en bellman och en Bert som skulle tävla om vem som hade det sämst, då sa tysten Bert har det sämst, så bert vann"






21.14
jag har just kollat på mammas pojkar (haha fan vad bra det är) och nu ska jag nog ta och sova. redan fredag imorn. ha det bra allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0