BU FÖR SKOLAN

har så jäkla mycket prov och skit på gång nu, har inte haft ett ända prov på hela terminen och nu kommer alla på en gång ist. t.ex den här veckan har vi spanska prov, sjöundersökning (inlämningsuppgift), redovisning i so och idottsprov? ah som ni ser väldigt mycket iallafall tycker jag.

idag har jag varit hemma hela dagen, har inte ens gått utanför dörren. jag har suttit och gjort klart min sjöundersökning, det tog några timmar och jag är ändå inte nöjd, fast nu får det vara som det är. hehehe, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, kanske kommer på något senare. haha om inte - hejdå :D


Kommentarer
Postat av: sara

vafan är idrotts prov :O???

2009-10-04 @ 21:27:51
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0