LÖRDAG MED CECILIA

cilia ringde mig och frågade om jag skulle med till hallsberg, så jag åkte in till henne och så fixade vi oss på en timma. sen satte vi oss på bussen. när vi kom dit mötte vi upp thomas sen vidare hem till Timia. I början var det lite tråkigt och segt. Men sedan började vi snacka med Timia och hon var suuuper schysst. Lätt lyckad kväll! :D Kvällens roligaste var; En arab 'kan ni hålla käften, jag har ett jävla barn här som ska sova.' Cecilia: 'ett jävla barn?'. hahah. iallafall kom vi hem vid halv fyra, sov hos cicci, I love you babe. ♥

Lite bilder. klicka på dom för att se dom större!

     
   


Kommentarer
Postat av: Yazmina

Sv: Pallar inte höra hela tiden att jag ser gravid ut. Så.

2009-11-30 @ 20:41:15
URL: http://yazmina.se
Postat av: Yazmina

SV: Nejnej, jag blev inte arg, men klart man blir ledsen när massa olika personer skriver att man ser fet eller gravid ut ;p

2009-12-01 @ 21:24:44
URL: http://yazmina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0