HEMMA FRÅN KUMLA

orkar inte skriva så mycket om veckan men det har iallafall varit kul att få bo med fisan, även om hon blev lite beroende av xboxet som fanns i stugan vi bodde i haha. i onsdags fick vi vara med på bodyattack, aaasjobbigt hahah. idag kom mamma och karin till oss, vi fick i oss lite mat på sibylla innnan vi skulle till praoen. cecilia kom också dit för hon kom precis med tåget ifrån skolan. :) så jag hann träffa henne också en stund!

det jag blev gladast över när jag kom hem var vykortet (lite försenat) som låg på mitt rum, från cecilia och lovisa när dom va i london i helgen, även om jag redan har träffat dom så blir jag så jävla glad. ni är det bästa!!!

när vi kom hem var jon här som vanligt, hahah. familjen lagade god mat och sen käkade vi, ris med någon kycklingröra :D sen har vi kollat på idol, fyfan vad jag är imponerad av tove!!! hon kommer vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0