FREDAGSMYS MED TOVE

sista dagen på praoen idag, fick en fet påse med godis! det har varit ganska roligt på ica. iallafall.. klockan tre när jag slutade kom tove förbi, vi gick hem till henne och efter en stund kom mamma och hämtade oss, vi åkte hem till mig och käkade och så, och tove lärde mig lite på facebook (haha jag måste vara den sista i världen som skaffar det). när vi var klara hemma hos mig åkte vi med gustaf in till stan igen, handlade tre hårfärger på ica och sen hem till tove. vi satte igång nästan med en gång och är ännu inte klara, haha. och då kom vi ändå hit vid fem någon gång. vilken färg tror ni det blir nu då? :D hare bra allesammans. - Love u tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0