träning & carlssons

klockan 18.00 började träningen idag, jag åkte in till lovisa för jag tänkte att vi skulle ta sällskap dit. Karin (lovisas & ciccis mamma) skjusade oss, vi kom bara 20 minuter för sent haha! när träning var över fick vi skjuss av tränaren hem till lovisa igen, för vi hade ingen annnan skjus. när vi satt och väntade på honom utanför omklädningsrummet så pratade jag och lovisa om en skitrolig grej, eller egentligen var det tråkigt men vi skrattade som tusan ändå, och då tänkte jag att jag skulle skriva om det i bloggen så jag skrev upp det i mobilen för att inte glömma, men nu när jag läste det så var det inte ens roligt, haha så det struntar jag i, lite onödig text det blev nu men ändå. det var nog roligt bara för att det var lovisa som sa det, för skön är min tjej :D<3

när vi kom hem till henne åt vi kvällsmat, sen skulle jag hem och dom skulle kolla på twiligt, då säger lovisa "men korre, stanna här och kolla på filmen?" haha hon kallar mig för korre för det blir så när man skriver josse i mobilen. iallafall så stannade jag, dom 2 satt och stortjöt i slutet, men inte jag eftersom att jag redan sett filmen så jag visste vad som skulle hända, så ist satt jag och karin å skrattade åt dom två ;) sen kom pappa och hämtade mig 23.00 så nu är jag hemma.

fan vad mycket text det blev, hoppas ni orkade läsa!



innan träning så gjorde jag det hära:
istället för vit manikyr så testade jag svart, vad tycker ni? :) ♥
  

Kommentarer
Postat av: sara den bästa johansson

rockigt ju :D:DD

faaanv a söt tejp hahahah :D<3

2009-07-24 @ 00:38:34
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/
Postat av: jenny

sv: jag har ingen aning faktiskt,läser och komenterar andras bloggar och så typ, är med i olika tävlingar, blir länkad osv :)

puss!

2009-07-24 @ 12:09:24
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0