träning & bad

kom hem från stan nu. tränat fotboll, tränarna tar kol på oss, jag lovar vi nästan spyr! men antar att det behövs nu innan cupen :D längtar som tusan. efter träningen åkte vi till haga & tvättade oss i sjön - jag tove cecilia och lovisa, sen hem till dom och käka paj som lovisa bakat och snackade lite om liseberg nästa vecka :D så mycket kul som händer nu och det är bra. hatar att vara ensam för då tänker man bara på allt som är dåligt just nu, aa iallafall..

bilder här



jag dyker i vattnet haha




imorgon blir det harge med tjejorna så nu måste jag raka benen haha ;) just nu sitter min familj och kollar på kronprinsessans födelsedag på tv, måns sjunger, måste bara säga att han är så jäkla bra! och salem al fakir som sjöng nyss är också jäkligt bra! och när man tänker på bra artister så kommer jag och tänka på att det är ju inte länge kvar tills jag ska på madonna som spelar på ullevi den 8 agusti, can't wait :D:D

och nu ringde masse också och planerar lite om liseberg, det här kommer bli nice!

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0