idag

jag tror att jag glömt å berätta vad jag mer har gjort idag, har ju faktist inte bara packat..

albonita babe kom hit, vi lagade mat och snackade, sen sminkade hon sig och så åkte vi in till stan, hämtade min moppe som stått hos cecilia & lovisa, hem och lämna den och sedan in till stan igen. jag droppade av henne hemma hos martin, sen åkte jag vidare till tove. vi pratade om allt som behövde packas haha! sen kom jonas, då åkte vi och hämta en campingcykel hos min mormor och sen vidare hem till björn för att leta efter mina linnen i hans bil men där va dom inte. (fast jag hittade dom nyss hemma på klädräcket haha) sen va vi en stund innan jag åkte hem :):)

jag ska sova snart, tidigt. för imorn ska jag ju leka lekar med toves & massa andra familjer. det är tydligen någon tradition :) det håller på från klockan 14.00 och ända tills kvällen. här kommer iaf lite bilder ifrån idag

 
just det! glömde säga att jag träffade dom här två nere i hamnen innan jag åkte till tove. dom satt där och vinka så glatt när jag åkte förbi :D

 
tovis och jonas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0