TORSDAG - JULDANS, PYSSEL & JULSPEX

igår, torsdag, hade vi chill dag i skolan. vi började med att samlas i klassrum och sedan började vi pyssla med pepparkakor och marsipan, typ doppade i choklad och så, mysigt! :) fast jag brände mig på chokladen så idag har jag en blåsa på ett finger :( sen hade vi juldans med halva skolan, as roligt men varmt haha. till sist var de dags för julspex i aulan, en liten teater som lärarna hade sattit ihop. As roliga var dom, trodde inte lärare kunde vara roliga ;) här kommer iallafall lite bilder som jag snodde från tove.


tove och tw pysslar ;)





robert, amanda och b-hult


juldanser :D




sebbe gustaf tw och gerit hade köttbulletävling hahaha, sebbe vann för han åt 60 st!! omg :D


julspex



Chill dag! :D


Kommentarer
Postat av: mikaela

haha danny va ;)?

2009-12-18 @ 12:49:42
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: mikaela

vad är det imorgon i askersund, danny sa det var någon show med skolan eller så :)?

2009-12-18 @ 18:57:57
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0