CHILL MÅNDAG

dagen började med sovmorgon, sedan åkte jag till skolan och hade två lektion. riktigt cill. sedan följde jag med hem till tove, vi låg i sängen och snackade och fixade en cool bild. sedan bestämde vi oss för att åka ner till stan och försöka fixa lite julklappar, vi åkte förbi och hämtade lovisa. tyvärr hittade jag bara en julklapp haha. får fixa mer imorn när jag ska till örebro m mormor och kusinerna.

iallafall tog vi en liten fika på lilla caffét, sedan lämnade vi lovisa hemma hos henne och åkte hem till tove. efter en stund kom jonas så då spelade vi kort, och så lärde dom mig några korttrick, haha fast jag var inte så duktig, aja puss



rammey steker i toves brillor!




haha tove fjantar sig ;)


COOOOOL ELLERHUR!  TITANIC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0