BILDER FRÅN LÖRDAGEN


klockan 12 gick jag hem till farmor för att klä granen tillsammans med mina kusiner :)
kunde inte låta bli att ta en bild på all sno, lovely


sötaste bebisen. leon :)


emil och anna :)


jag och min busiga kusin ;p


en jul puss :D


sen åkte gustaf & jag hem, mamma hade dukat tills när släkten skulle komma :)


sedan kom mormor och morfar med julklappar :D


fick den här kudden, fast jag hade ju valt den själv ;) och...


det här :D och..


denna coola väska + 500 kr. :) och så fick jag en paradisask av jens + 500 kr :D


sedan blev det käk och umgänge hela kvällen :)


haha min moster!!! när man tar bilder på sig själv i smyg med min
kamera får man skylla sig själv när dom hamnar på min blogg :D haha love u ♥


haha denna bild får avsluta :D nice dag!


Kommentarer
Postat av: toovee

Super fina julklappar :) men mina är finast ;) hehe

imorgon på kvällen har vi bestämmt att det blir lill jul hos carlssons :) <3 ringer dig sen , love you<3

2009-12-20 @ 14:34:21
URL: http://toves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0