tisdagkväll

nu är jag hemma igen, är på G att bli ännu sjukare. kan bara andas genom ett näshål, huvudet dunkar och hansen är tjock. kanske inte blir någon skola för mig imorn? men då blir det ju heller ingen marknad, fast aa marknad är ju ändå inge kul haha. eller det ända kul är ju att träffa massa folk som man inte brukar träffa. typ.


den här målade Tove på en lektion, ser ni vem det är? jag såklart haha, ganska likt eller?


andré


gustaf, haha han sa "neej" precis när jag tog kortet, men söt ändå :D


jag ska iallafall käka snart, sen lägga mig. kommer somna på en gång.


Kommentarer
Postat av: Anonym

göttans

2009-08-26 @ 19:53:42
Postat av: sara

oj glömde namnee

2009-08-26 @ 19:53:59
Postat av: sandra

mina babes :D

2009-08-27 @ 15:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0