sjukjosse

jag är hemma idag med min bror, vi båda är sjuka fast han är nog lite värre än mig. vi vaknade, käkade frukost och låg och snackade om konserten han var på i helgen - coldplay - lite avis är jag på honom faktist. sen satte jag mig ner och skulle göra klart läxan, och gick in på youtube för att se om jag hittade några klipp ifrån konserten, så att jag kunde lyssna samtidigt som jag jobbade men jag fastnade där ist. lyssna bara på dom, så jäkla bra. här är de bästa låtarna:

FIX YOU


VIVA LA VIDA


THE SCIENTIST


så sjukt bra är dom här låtarna, speciellt The Scientis.
här hittade jag en Acoustic version av den låten, så fin!


J A G V I L L O C K S Å P Å K O N S E R T !  men nu ska jag lägga mig och vila. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0