sista dagen på sommarlovet

fyy, that sucks

idag började jag dagen med att kolla på 17 again, haha har inte sett den förens nu och den var skitbra :D sen gick jag ut i skogen med mamma och mormor och plockade svamp, det fanns jääääättemycket svamp i skogen, vi flyllde tre st hinkar fulla, mamma fick tillochmed ta av sin tröja och lägga i för att hinkarna in räckte till. så nu har vi svamp så vi klarar oss ett tag.

föresten, det ända jag köpte igår var den här madonna tröjan
  
H&M 149 :-



jag tänkte lägga in bilderna som jag tog på mormor och mamma i skogen
när dom plockade svamp, men när jag stoppar in kabeln så står det så här:


här är iallafall en bild som jag tog med kameran när vi kom
hem, fast det här är bara en trejdedel det av det vi fick ihop :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0