onsdag

idag vaknade jag ju inte på bästa sättet, min bror ringde från motala där han jobbar med pappa och väckte mig å jessica för att jag skulle fixa en sak åt honom.. iallafall sen somnade vi om och vaknade igen vid halv elva. då satte vi oss direkt framför tvn med en god baguette och kollade på h2o, för bra är det pogrammet, älska disney channel ♥ 
 
sens skulle jessica ta en promenad in till mammas kiosk, efter en stund såg jag att det hade börjat spöregna så jag ringde jessica och erbjöd henne skjus hem ;) så jag åkte och hämtade hennes, och mamma åkte och köpte mat och följde med oss hem. så nu ligger jessica i badet, mamma lagar hemlig mat, och jag sitter här, nu ska jag gå och kolla vad mamma lagar :) sen ska vi tre sätta oss framför en bra film.




längtar tills att börja läsa den här, men ska inte göra det rikigt än, tänker vänta tills skolan börjar så att jag har nått att längta till när jag kommer hem efter skolan :) 
för er som inte vet är det twiligt 3.

Kommentarer
Postat av: sanna

FINBLOGG! :D



Nu har jag tydligen blivit vald till en Veckansblogg tävling igen! :O

Visste inte att jag hade en sån stor chans att komma med, men men <3



NI SOM VILL, RÖSTAR PÅ MIG NUMMER 6 , NI ÄR BÄST I SÅ FALL! ♥

http://sophiegranqvist.blogg.se/2009/august/veckans-tavlande.html

2009-08-12 @ 22:42:33
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0