måndagkväll

kom nyss hem ifrån familjen stafström/sedström. alltså linda danny och bebisLeon. gustaf kom även dit och hälsade på sitt lilla kusinbarn för första gången. vi satt framför tv'n, pratade och skrattade åt när gustaf dansade som michael jackson.

haha eller så här va det, i laxå är det små allsångskvällar och varje sommar brukar danny göra ett medly med låtar av en känd artist som dött det året. i år har ju michael jackson dött så han ska sjunga några låtar av honom, då skämtade vi om att min bror gustaf skulle vara bakgrundsdansare, så stallde han sig upp och testade och ah.. HAHHAHA säger jag bara.

jag: gustaf, gör moonwalk!
danny: det finns inte en ända i hela världen som kan göra moonwalk riktigt bra.
jag: jo, michal jackson?
danny: nee..
sen blev det tyst några sekunder, sen säger danny
såhär: Jo kolla gustaf, han kan ju!

då började vi alla asgarva hahahah


mobil kamera... men EEUUH kolla vad danny åt


AW ♥


jag myser med leon.




sen fick leon byta om till pyamas och säga godnatt :)

FÖRESTEN SÅG JAG TOVES MOSTER I TV RUTAN PÅ LOTTA PÅ LISEBERG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0