kräftskiva

igår: tove och jag åkte hem ifrån jonas på förmiddagen, sen låg jag bara framför tv'n hela dagen och slappade tills det var dags att åka in till stan igen. åkte hem till cecilia, sen gick vi hem till tove för kräftskiva. först fick vi asgoda välkomsdrinkar, och vi satte oss ner och snackade en stund. sen var det dags för mat, paj och kräftor! fast jag åter tyvärr inte kräftor så det blev bara paj för min del, supergod! när vi var mätta och belåtna så sökte vi upp lite dance moves på youtube haha såg nog lite roligt ut för toves pappa när han kom in, och vi står och dansar, haha

Jättemysig kväll hemma hos Sand.  

_____________________________________________________

Idag ska jag hem till Linda, Leon och Danny å hälsa på :)
ikväll blir det bio, Sommar med Göran, bra avslut på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0