igårkväll

vi gick till markus en stund, var typ inge folk där men vi stampade med leroy och hade kul ändå ;) sen bestämde vi (jag tove cecilia) oss för att ha myskväll med film och chips istället, på väg mot ica började det regna, så jag satte mig ner på vägen och rotade runt i västan efter mitt paraply, jag hörde att nått trillade ur väskan men jag kunde inte se nått eftersom det var så mörkt. trodde det bara var en krona eller nått så jag tänkte inte mer på det lixom. så vi hyrde filmen och det, sen gick vi hem till cecilia där god tacos väntade. vi käkade och så. sen tog vi en liten promenad runt stan, när vi kom tillbaka för att kolla film så var klockan för mycket. så vi bestämde att vi skulle se den idag ist!

tove och jag gick hem till henne, jag skulle åka hem på moppen, men jag hittade inte min nyckel. vi rotade igenom alla fickor i väskan& jackan men hittade ingenting. så jag fick sova kvar hemma hos tove :)♥ då när vi ligger och ska sova så minns jag att jag tappat nått när jag letade efter paraplyt, så direkt när vi vaknade på morgonen så gick jag dit, och vet ni vad? min nyckel låg där på vägen :D kan man ha mer tur? haha

IDAG ÄR KIM FRANSSON PÅ MARIEBERG. tror det var idag iallafall..fan att jag missar det!!
kim - moving on, kim - three floors down,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0