göteborg fredag & lördag

nu ska jag skriva lite om vad jag gjorde de två dagarna i göteborg

första dagen (fredags). vi lämnade askersund vid 9 på morgonen någongång, tre timmar senare var vi framme i göteborg, då checkade vi in på hotellet, hotell örgryte. sen skjusade mammi & pappa ner mig, jessica och gustaf till liseberg, vi gick in och letade på en resturange på en gång, sen gick vi där hela dagen tills det stängde, vi hade skitkul! vädret var på topp, det enda som var minus var att gustaf blev illamående av varenda karusell så jag och jessica fick åka nästan allting utan honom haha! här är iallafall lite bilder.

   
   
  

andra dagen, då det var madonna-dags! men det var ju inte insläpp i ullevi förens klockan halv 6 på kvällen och vi kunde ju inte gå och vänta på det hela dagen så vi packade bekinin och åkte till en stand på västkusten, 10 min utanför göteborg. där var vi hela dagen och badade och sola!

   
   


när klockan var runt 4 åkte vi tillbaka till hotellet, även fast vi hade checkat ut på morgonen så fick vi låna dush och så, så vi kunde fresha till oss. när vi var klara satte vi oss i bilen och körde mot ullevi, det kryllade av människor utanför som satt och laddade i parken utanför. när klockan närmade sig 7 så gick vi in. det var fett med folk, stor scen och vädret var toppen. kunde inte bli bättre!

vi letade på en bra plats och satte oss ner och bara väntade, vid 8 kom förbandet in, det var en dj som jag inte hade en aning om vem han var faktist? skit bra ändå. när dom hade spelat klart blev publiken taggad på att madonna skulle komma in, men ne? vi fick sitta där i ytterligare en timma och vänta, men när det sen drog igång runt klockan 22.00 någongång så var all väntan absolut värt det. madonna ägde scenen, hon var så grym!.. gryma dansare, effekter och musik.

här är några filmer jag hittade på youtube ifrån konserten!

madonna intar scen
"michael jackson" på scen

   
    
   
      
nu har ni bara sett bilder ifrån väntan.. så här får ni bilderna på madonnas konsert
SWEET AND STICKY TOUR
   
   
   
    

suddiga bilder jag vet! ett stort plus till madonna som hyllade michael jackson genom att ha på sig en handske, spela hans låtar, prata om han, visa bilder på han..

ikväll har hon en till konsert på ullevi, så just nu står 50 000 pers på ullevi igen och väntar på att hon ska köra igång. jag är avis på dom, det var en skitcool konsert iallafall. tummen upp för madonna :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tja :) väldigt fin blogg. allt bra me dig?



vad tycker du om sjmord? feg utväg?

lämna gärna en kommentar :)

2009-08-09 @ 21:20:07
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: ¨sara

va fin du var :D:D fan va roligt att vara där asså :D<3<3

2009-08-09 @ 22:02:13
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/
Postat av: camila

Ooh du har sett madonna så avis jag är:)

Puss/Kram<3

2009-08-09 @ 22:45:20
URL: http://iamcamila.blogg.se/
Postat av: Sanna

härliga pics!

2009-08-10 @ 14:13:16
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0