godmorgon

igår
mamma pappa jag och gustaf åkte in till ikea och onoff, vi bytte en sak och köpte ny dataskärm till gustaf. sen vid fem åkte vi hem till jessica and her family för att umgås eller vad man säger? haha, men där stannade inte jag länge. cd och hans morsa kom och hämtade mig å ralle så åkte vi in till talangen, för ralle kände några som skulle spela :) haha så när vi kom fram satte vi oss och vänta på att de skulle börja :) sen kom pontus fabbe å max också. sen när deras kompisar hade spelat så gick vi och stallde oss under tak för det östeee ner regn, då träffade jag v-torparna å sara också :)

sen var ja tvungen att följa med in på discot för dit skulle alla, rockade lite med sara på dansgolvet :) jag å ralle tog bussen hem vid tjugio i elva hahah inte tidigt, men vi var tvugna eftersom att våra familjer väntade hemma hos honom :) och mat, så vi åt på en gång när vi kom hem, mums!

vi åkte hem ifrån dom vid halv ett, när vi kom hem packade jag och gustaf upp hans skärm, och sen sov jag inne hos honom haha, var ju tvungen att prova nya sängen!


idag blir det mys med älsklingarna!

Kommentarer
Postat av: sara

vi är rediga lirare ;) <3

turskcirkel here we come ;)HAHAHA

2009-08-16 @ 19:26:57
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0