fest igår

igår åkte jag in till tove cecilia och lovisa någongång vid fem. vi fixade oss och käkade god(!) mat som carlossons föräldrar lagat :) runt halv nioskjusade karin oss till laxå där det var en fest, rockig morsa är hon! direkt när vi kom fram kom polisen dit, dom pratade med dom som hade festen och bestämde att det var okej så länge inget spårade ur. men det gjorde den inte.. det var skitkul! vi dansade, sjöng och pratade med allt schyst folk som va där. :D alla va supersnälla! hahaha lovisa och jag ägde ju när vi hoppa sparkcykel också :S hahah aja, markus hämtade oss vid fyra imorse, snäll kille! sen somnade jag på dirr när jag kom hem. haha kanske lite dålig beskrivning men jag orkar faktist inte skriva alllt som hände, aaaaskul var det iallafall!

idag blir det att åka till kumla, till jessicas familj, fast ja kanske följer med några till talangen en stund. får se!

BILDER IFRÅN IGÅR KOMMER SNART!


ps. jag är bara liiite trött!! :S

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* Tack så jättemycket ;)

2009-08-15 @ 22:52:29
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0