det här har jag gjort idag

vaknade tidigt, 09.40, och bara några minuter senare ringde anna och frågade om jag ville med och bada! och det ville jag eftersom att det var stekande sol och jag hade inte några planer för dagen, så jag packade bekinin sen åkte vi till haga, låg där vi och götttade oss tills klockan blev 1 för då skulle hon hem :)

då ringde jag min morbor jens och frågade om han kunde skjussa mig och tove på vattenskidor bakom hans båt och det kunde han, så han och jag åkte båt ifrån askersund och hämtade tove ute i harge, sen racade vi på skidorna ;) fett grymma var vi, eller de tog några försök innan tove lyckades ställa sig upp :D aja as kul hade vi iallafall <3<3


jag och anna i haga :D


jag ligger i vattnet och väntar på att åka iväg på skidorna!


yeah :D


hahahha tove trillar, såå söööööt :D:D


votis ♥




sen lyckades och ställa sig :D:D wohoo



SUPER ROLIG DAG!
hörs snart igen ska ni se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0