23.41

idag har det bara varit en slappdag, skönt. jag och jessica har kollat på de sista avsnitten av lost, eller jag har redan sett dom miljoner gånger men inte jessica så jag kollade med henne. sen kom gustaf och pappa hem ifrån motala och då skulle gustaf städa, tog ju bara tre timmar :S men det var underhållande för mig och Jessica som låg i sängen och kollade på. haha t.ex skulle han flytta på ett par rosor som stod i en vas, dom va så gammla och torra så dom knäcktes sönder såfort han rörde vasen hahaha.

sen fixade hela familjen kvällsmat och kollade på film, utlämnad, tror jag den hette, hemsk var den iallafall, försökte hålla inne tårarna men det gick verkligen inte.



IMORN ÄR DET HEMMA MATCH, KOM OCH HEJJA! 19.00 TROR JAG DEN BÖRJAR :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0