19.05

skolan var rätt okej, har ju världens bästa vän i klassen. jag fick skjuss av Danny hem, haha fett grym var jag på att växla, han sa typ hur jag skulle göra, yeah. precis när jag kom hem var jag tvungen att ta moppen in till stan och hämta gustaf, vi gjorde mat å så när vi kom hem sen åkte han iväg mot körskolan. då när jag hade varit hemma ett tag så plingade på dörren, :D de va anna som hade tråkigt så hon ville leka med mig, hon käkade upp makaronerna som blev kvar efter mig och gustaf och sen har vi bara snackat, nu väntar vi på att Dag ska sluta jobba så vi kan åka och hämta honom haha. eller hon ska hämta honom å jag ska bara hänga med.


anna snygging


vi hörs senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0